Autor: DaNsOuNd (dansound_at_w-s.pl)
Data: Sat 29 Nov 2003 - 17:51:23 MET
> A mnie to właśnie najbardziej interesuje! Fujitsu zadeklarowało, że
> wymieni wszystkie dyski, najpierw była mowa o 300.000 sztuk, potem o
> milionie, tyle tylko, że w naszym obszarze językowym info funkcjonuje
> wyłącznie na zasadzie "faktu prasowego" (przynajmniej ja nic więcej na ten
> temat nie wiem) - wszystkie serwisy klepią bezmyślnie za Pap-em czy innym
> Reutersem: "Fujitsu wymieni milion dysków", ale jak zadzwoniłem do serwisu,
> to nic na ten temat nie wiedzą (a w końcu minęło już trochę czasu, żeby
> sprawa dotarła do wszystkich).
Problem w tym że nie znalazłem serwisu f-my FUJITSU w Polsce, który
zajmowałby się HDD. Serwisy do których /pewnie razem/ dzwoniliśmy to są
serwisy firm, które w celach zarobkowych importowały lub zajmowały się
dystrybucją twardzieli. Serwisy tychże firm odpychają temat jak najdalej
od siebie bo po co sobie problemy na głowe ściągać :( W moim przypadku
problem z HDD wystąpił miesiąc przed upływem gwarancji. Swojego
twardziela kupiłem w sklepie internetowym Wirtualnej Polski. Oprócz
faktury, nie dostałem żadnej gwarancji i jak zadzwoniłem z reklamacją to
kazali mi się "wywalić na pancerz" w klasyczny sposób - czyli brak
odpowiedzi na jeden, drugi, trzeci mail a na fax też nie odpowiadali i w
ten oto sposób minął miesiąc, po czym stwierdzili że bardzo im przykro
ale termin gwarancji minął :(
DaN
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 11:46:15 MET DST