Autor: BliSki. (BliSki-Wp-.-_at_wp.pl)
Data: Mon 27 Oct 2003 - 18:15:45 MET
"Szymon Wróblewski" wrote:
> > Podstawowa zasada - nie wierz nigdy użytkownikowi ;)
> Dobry wywiad to podstawa
Tak, to podstawa. Ale ograniczone zaufanie trzeba mieć.
> naprawili.... Nie sadze ze ta pani byla "zupelnie czysta" -
> i nie mam na mysli dziewictwa :))
LOL.
> > po drugie gdyby któryś nich miał na wymianę swój dobry kabelek do portu [...]
> 1. Zawsze ze soba nosisz kabelki do kazdej plyty, szczegolnie teraz w dobie
> komputerow ATX
Jeśli, ktoś mi mówi, ze ma problem z drukowaniem to zawsze.
> 2. Niby jak mozna poznac po innym kabelku ze ten wlasciwy jest zle wlozony
Po tym, ze zawsze na płycie jest podany który pin jest 1 a na kabelku tez jest podane.
> 3. Dos jest zupelnie niepotrzebny zeby to naprawic.
A tu się też nie zgodzę.
Skoro niektórzy podejrzewali, ze to wina driverów, to jaki problem
wejść w gołego dosta i wpisać, np.
COPY autoexec.bat LPT1
Wtedy problem źle zainstalowanych driverów odpada.
I ten miły pan drukujący dziesiątki kartek może wyciągnąłby jakiś wniosek. ;))))
> To juz lepiej
> zapytac czemu nie mial ze soba Knoppixa lub np RescueCD
To też fakt.
Ale Knopixa trzeba zabrać a DOSa pod 98 miał na miejscu.
-- -o--***--o- Pozdr, (R) BliSki. (tm) NEWmail:BliSki-Wp (at) wp (kropa) pl - smierc spamowi
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 11:31:25 MET DST