Autor: Dido (XXXXXXX_at_wsdfsdfsdfert.com)
Data: Sat 25 Oct 2003 - 10:56:53 MET DST
Użytkownik "Michal Kawecki" <kkwinto_at_o2.px> napisał w wiadomości
news:512f9488d253fe27883ba3974fab23b6_at_kwinto.2com.pl...
> Użytkownik "Tomasz Jurgieleiwcz" <tom.m_at_lpa.a3.pl> napisał w wiadomości
> news:ogffpvcq3fh50qc5m97irfunaos9416gmv_at_4ax.com...
> >
> > Różne rzeczy firmom mozna zarzucać, ale naciągania Necowi na pewno
> > nie. Obcuję z najrozmaitszymi produktami tej marki od wielu wielu lat.
> > Zaskakuje to, że firma zyskuje w moich oczach z czasem, zamiast
> > obnażać słabe punkty. To nieczęsty przypadek i właściwy tylko dla
> > stabilnych poważnych firm.
> >
> [...]
> > www.nec-poland.com
moze i nec jest ok ale czy dystrybutor jest ok?
allegro.pl:
> Gwarancje:
>1. Unikatowa gwarancja pełnej satysfakcji:
>"Jest to poręczenie, że zakupiony monitor rzeczywiście spełnia reklamowane
w tej aukcji walory.
" Zwrot jest możliwy tylko i wyłącznie w przypadku niezadowolenia z zakupu.
Nie obejmuje wad sprzętu, które normalnie rozpatruje się jako gwarancyjne.
Chodzi tu o to aby nie nadużywać dobrej woli sprzedawcy i nie wymagać zwrotu
wówczas kiedy monitor po prostu trzeba serwisować gwarancyjnie. Inny
przykład, często poruszany w pytaniach to problem potencjalnej możliwości
pojawiania się złych pikseli. Firma, którą reprezentuję nie może brać na
siebie odpowiedzielnosci większej niż przewiduje norma producenta i wchodzić
w kompetencje serwisu. Szczegółowe regulacje okreslające stan sprzętu,
terminy zwrotu i przelewu zapłaty omawiane są przy zamówieniu."
- no to ciekawe - bo zgodnie z polskim prawem ma sie gwarancje zwrotu
sprzetu , nienaruszonego zakupionego wysylkowo w ciagu 10 dni w kazdym
przypadku bez podania przyczyny - wedlug mnie sprzet nie musi byc sprawny -
przeciez klient nie mogl go sprawdzic - a wadliwosc jest wedlug mnie
wystarczajacym powodem do "niezadowolenia z zakupu" i "dobra wola
sprzedawcy" - nie ma tutaj nic do znaczenia
z "unikalnej gwarancji" wynika ze nienaruszony monitor zwrocony przez
klienta zgodnie z prawem w ciagu 10 - nie jest przyjmowany jesli ma martwe
pixele
jestem ciekaw jak udowodnicie klientowi ktory zwrocil monitor ze
jest niezadowolony z martwych pixeli a nie np kontrastu?
Dido
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 11:29:56 MET DST