Autor: zgreg (zgreg_at_op.pl)
Data: Mon 18 Aug 2003 - 09:25:41 MET DST
Radoslaw Sokol wrote:
> Hi,
>
> K wrote:
>
>>Abstrahujac juz od wyboru dysku (sam uzytkuje jak na razie bezawaryjnie dwie
>>barracudy seagate'a) to gwarancji udziela chyba producent a nie sklep ?
>
>
> 1) Baracuda IV po roku okazała się dość awaryjnym dyskiem.
> Coś jak ECS K7S5A -- dużo ludzi to kupiło, ale dużo egzem-
> plarzy tego modelu dysku padło.
Moja dziala juz grubo ponad rok i - odpukac - nie mam problemow.
> 2) Nie wiem jak to jest z gwarancją, nie jestem prawnikiem,
> ale kartę gwarancyjną często wystawia sklep i może wtedy
> udzielić gwarancji na taki czas, na jaki chce.
Takze nie jestem prawnikiem, ale kiedys rozpoznawalem temat gwarancji i
rekojmi. Z tego co pamietam, to:
- do rekojmi _zobowiazany_ jest sprzedawca;
- gwarancji _moze_ udzielic: producent, dostawca (importer, hurtownik
itp.) oraz sprzedawca (ktos musi).
Kiedys w Elektrolandzie (kiedy jeszcze istnial) zakupilem pralke z
dwuletnia gwarancja, gdy w innych sklepach obowiazywala tylko
jednoroczna. Moze dlatego splajtowali?
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 10:58:45 MET DST