Autor: Marco (notrue_at_interia.pl)
Data: Tue 12 Aug 2003 - 00:05:41 MET DST
Użytkownik "Nemesis" <nemesis_at_op.pl> napisał w wiadomości
news:bh8n41$lpl$1_at_news.onet.pl...
> ........na monitory. Zakupilam monitor 5.08 ,niestety po 5 dniowym
> testowaniu i probie kalibracji w programie nokia monitor test ,wyrazie
widac
> ze prawy gorny rog jest lekko zaograglony. Czy w punkcie gdzie
zakupilam
> monitor przysluguje mi wymiana na nowy egzemplarz? Zaznaczam ,ze
monitor ma
> 6 dni i karta gwarancyjna jest nie podbita. Czy o zgrozo bede musiala
go
> serwisowac (naprawiac??) w normalnym trybie?
Nie jestem tego całkiem pewien, ale wymiana sprzętu na nowy przysługuje
w ciągu 5 dni od daty zakupu, czyli Twój monitor poleci już do serwisu.
Niepodbita gwarancja nie ma tu nic do rzeczy (no chyba, że masz
znajomości)
Myślę, że rzetelniejszych informacji zasięgniesz na grupie pl.soc.prawo
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 10:56:45 MET DST