Autor: peterphk (peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl)
Data: Sat 30 Aug 2003 - 13:30:24 MET DST
> Nabyłem 10 miesięcy temu drukarkę 930C DeskJet i popsuła sie - nie
drukuje.
> Mam pytanie czy w ramach gwarancji drukarka zastanie:
> a) naprawiona
> b) wymieniona na inną 930c
> c) wymieniona na inny model aktualnie dostępny na rynku ?
Wszystkie punkty sa mozliwe. Wszystko zalezy od samego serwisu i uszkodzenia
drukarki. Jezeli bedzie sie dalo naprawic to naprawia. Jezeli nie bedzie sie
dalo to jak maja w magazynie jakas inna 930 to ci wymienia. No i jezeli 2
poprzednie punkty nie wypala to beda musieli wymienic na inna o podobnych
parametrach: najbardziej podobne by miala HP3820, ale ja tez juz wycofali
...
> Bo jak widzę to nie ma aktualnie podobnej drukarki w ofercie HP po 3550 i
> 3650 to maja małe zasobniki z tyszem a 5550 to za glośna.
wszystkie lepsze HP'ki sa glosnie wiec glosnosc tutaj nie powinna byc
kryterium wyboru ...
Jezeli ktos by mi proponowal HP5550 wzmamian za starszy model to bez wahania
bym sie zgodzil ..
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 11:04:09 MET DST