Autor: Peterphk (peterphk.no-fq-spam_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 03 Aug 2003 - 15:02:06 MET DST
> Witam wszystkich grupowiczów i proszę o pomoc.
> A sprawa jest następująca około dwa lata temu kupiłem zestaw komputerowy
> wraz z dyskiem Seagate, cały zestaw gwarancje miałem na okres 2 lata i
> właśnie po tym
> okresie dysk odmówili mi posłuszeństwa ( cos w nim stuka ) , dowiedziałem
się
> sie ze taki dysk jest kobiety 3 letnia gwarancja tylko trzeba wysłać do
> Seagate, no i wchodzę na stronke seagate wpisuje S/N, model i się
dowiaduje
> ze dysk został sprzedany jako OEM "Component" i ze mam się skontaktować ze
> sprzedawcą a sklep zwinął interes około dwa tygodnie temu. Co ciekawe kolo
> który kupił identycznego kompa miesiąc przede mną ma gwarancje na dysk do
> maja 2004 daną przez Seagate.
Proponuje udac sie do wlascicieli firmy i poprosic o ksero gwarancji i
faktury zakupu jaka dostali na ten dysk z hurtowni ... jezeli sie uda to
wlazisz na stronke hurtowni i zglaszasz RMA, pozniej wysylasz do hurtowni i
cierpliwie czekasz.
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 10:53:50 MET DST