Re: BALTA jest the best!!!

Autor: papl (papl_at_interia.pl)
Data: Mon 28 Jul 2003 - 22:12:26 MET DST


> To że ktos Ci sprawnie cos sprzedał to jeszcze niewiele znaczy. To lezy w
> interesie kazdej firmy i nie ma w tym nic nadzwyczajnego. W założeniach
> kazdej firmy jest czerpać maksymalne zyski ze sprzedazy.
> Wez jednak pod uwage druga strone dzialalnosci firmy, gdzie dzialanie nie
> przynosi zysków a straty czyli serwis gwarancyjny.
> I tu dopiero wychodzi szydlo w wora, dopiero w tych działaniach możesz
> poznac czy firma jest dobra .Firmy , które nie wywiazuja sie ze swoich
> zobowiazań wobec klientów nalezy nie promowac a eliminować z rynku.

To jest niestety głębszy temat z serwisowaniem sprzetu nie jest tak hop siup
wszystko zalezy od czasu jaki minal od mometu sprzedazy danego produktu.
Jesli jest to nowy produkt - do ok 14 dni jest on wymieniany na nowy,
natomiast jesli jest starszy a objety nadal gwarancją producenta trzeba
niestety czekac i tu zaczynaja sie juz problemy. I tu trzeba zaczac wszystko
od poczatku, a wiec czas serwisowania zalezy od dystrybutora u ktorego
zostal zakupiony dany produkt a mozecie wiezyc lub nie ma to potezny zwiazek
z cena. Dystrybutor ktoryy ma niskie ceny sprzedaje wiecej a jak sprzedaje
wiecej to nie uchronna jest gigantyczna ilosc reklamacji i nie zawsze
wyrania sie w ustalonym terminie (14 dni od zgloszenia reklamacji). Do czego
daże nie obwiniajcie w kazdym wypadku firm na ktorych sukces z regoly
pracuje dosc spore grono ludzi a czasem wszystko moze zniweczyc jeden
czlowiek, jedna nie dopilnowana sprawa w gaszczu takich spraw, nie
sugerujcie sie przy wyborze sklepu w ktorym kupujecie tylko i wylacznie ceną
i badzie wyrozumiali dla ludzi ktorzy pracują w serwiasach oni na prawde
chca dla was jak najlepiej.



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 10:48:53 MET DST