Autor: Adramelech (adresu_at_tu.nie.ma)
Data: Sat 26 Jul 2003 - 14:03:07 MET DST
"Maciej \"yaq\"" <tp.sa_at_wp.pl> Odpowiedz na news:3f215fb7$1_at_news.home.net.pl:
> byl na forum max3d.pl taki watek:
> http://www.max3d.pl/forum/viewthread.php?tid=2891&page=1 i tam
Czytałem. Tyle że to nijak się ma do pracy w maxie. Zerknij do archiwum
pl.comp.grafika.grafika3d tam ten "test" był szeroko komentowany.
> rozprawiano o szybkosci maxa na poszczegolnych kartach i w trybach d3d,
> ogl i maxtreme, sprawdz sobie jak u ciebie wychodzi - u mnie przy scenie
> 0.25mln facow nie ma roznicy -
Oczywście ze na trzech kulkach ;-) opengl jest szybsze.
> sadze ze ograniczeniem jest procesor (axp
> 2ghz) i ram (nie ilosc zuzycia ale jego szybkosc - ddr 333), max woogle
> jest krytykowany za slaba 'przetwarzalnosci' geometri (chwalona jest np.
> maya), ale przy testach animacji mniej skomplikowanych obiektow ~25 kilo
> faceow opengl chodzi znacznie szybciej niz soft
25k fajsów to dopiero wstępny projekt. Lepiej porównaj sobie od 0.5M w góre.
Szczególnie widać różnice gdy na scenie jest dużo obiektów.
Pozdrawiam
-- Piotr Sobolewski GG:1976488 adramel_at_adramel.neostrada.pl "My jsme Borg. Odpor je marny, budete asimilovani..." http://adramel.neostrada.pl - artykuł o zgrywaniu przez karty TV.
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 10:48:09 MET DST