Odp: jak jest z reklamowaniem sprzetu?

Autor: Paweł (bez.fm_at_poczta.fm)
Data: Tue 15 Jul 2003 - 11:23:22 MET DST


Użytkownik Wojtas <wojtas9988_at_wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bf0f8a$v47$1_at_foka.acn.pl...
> Witam!
>
> Kupilem nowa plyte glowna i jest niesprawna, czy mam prawo zadac takiej
> samej sprawnej albo zwrotu gotowki, czy musze czekac na serwis?
> Nie bardzo chce naprawiana plyte ...
>
> PS. Kupilem na Allegro ...
>
> --
> Wojtek
> Moja strona o wyciszaniu PC-ta: http://www.astercity.net/~wojtas99/
>
>

 o tym czy dostaniesz nowo czy naprawianą decyduje wyłącznie serwis.
niemniej jednak głównie śą to wymiany na nowe.
A co do zwrotu gotówki musisz poczytać warunku gwarancji na jakie sie
zgodziłeś, Czesto jest tak że po 3 -4 naprawach jeżeli produkt wykazuje
wciąż niesprawność - można żadać zwrotu albo nowego sprzetu.



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 10:43:52 MET DST