Re: Spalona plyta a gwarancja

Autor: Marco (notrue_at_interia.pl)
Data: Thu 03 Jul 2003 - 21:50:42 MET DST


Użytkownik "Jacek Maciejewski" <jacmac-nospam_at_go2.pl> napisał w wiadomości
news:be1vl2$57j$1_at_atlantis.news.tpi.pl...
> Peterphk napisał:
>
> > Jezeli w sklepie powiedzieli, ze nie uznali im takiego uszkodzenia to
nie ma
> > powodow zeby im nie wierzyc. Jest to w ich interesie zeby zalatwic ta
sprawe
> > i pewnie by nie klamali w tej sprawie. To czy dogadasz sie z nimi zalezy
od
> > ich dobrej woli i od tego czy zalezy im na antyreklamie ...
>
> Gwarantem jest sklep a nie hurtownia. [ciach]
niestety - słabe sklepy często nie mając własnego serwisu
bazują na gwarancji hurtowni, bo każdy kto kupuje w hurtowni
części dostaje od hurtowni gwarancję, a hurtownia z kolei od
producenta. Taki łańcuszek...



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 10:39:10 MET DST