Autor: Michał Młynarczyk (faq_at_telefon.gsm.pl)
Data: Tue 29 Jul 2003 - 17:38:17 MET DST
Earl napisał/a...
>> > Zastanawiam sie nad mniejszym modelem 152T. Monitor jest faktycznie
> niezly.
>> > Za to gwarancja Samsunga jest totalnie do kitu. Chyba najgorsza wsrod
>> > producentow monitorow LCD. 36 miesiecy na elektronike, a na lampy tylko
> 12
>>
>> Bzdura. Na lampę i matrycę jest ileśtam tysięcy godzin gwarancji -
>> wychodzi że można ich używać przez trzy lata po 16h dziennie.
> Czy dysponujesz takim zapisem w swojej gwarancji ? Czy tak powiedzielio na
> infolini ?
Dzwoniłem w tej sprawie na infolinię. Nie mam w tej chwili jak
sprawdzić karty gwarancyjnej.
>> Zresztą zadzwoń na infolinię Samsunga.
> Na monitor.pl i w kilku sklepach jest napisane 12 miesiecy na lampe :-((((.
> Dzisiaj mialem w rekach karte gwarancyjna Samsunga (taka sama dla wszystkich
> produktow). Znalazlem tylko: 36 miesiecy na monitory, z zastrzezeniem, ze w
> 2 i 3 roku mam prawo do bezplatnej robocizny serwisu i wymiany niezbednych
> czesci (a co z wymiana monitora z kilkoma bad pixelami ????). Wczesiej
> dzwonilem do kilku autoryzowanych seriwsow w Warszawie i Poznaniu.
Wg. instrukcji obsługi monitor może mieć 3-4 spalone piksele i
Samsung uważa to za normalną jego cechę, nie podlegającą reklamacji.
-- [ Michał Młynarczyk | faq @telefon.gsm.pl | GSM600... | GG 102937 ] [ Serwis informacyjny TELEFON.GSM --- http://telefon.gsm.pl ----- ] [ FAQ pl.misc.telefonia.gsm - http://telefon.gsm.pl/faq --------- ] -- Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.comp.pecet
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 10:49:07 MET DST