Autor: /darecki/ (latocha_at_klub.chip.pl)
Data: Wed 02 Jul 2003 - 23:18:20 MET DST
> NO i dalej nic nie wiem .Jutro do nich zadzwonei , generlanie jednak oni
> maja na to zlew, tym bardziej ,ze pod 0801 600 800 mowia ,ze u mnie jest
> ok.A gosciu mowi ,ze DU meter przeklamuje ... ja wiem , ze
przeklamuje,ale
> bez przesadyzmow , nie 3-4 kb/s gdzie do tego dowodem jest ciagle
siwiecaca
> sie dioda
Pod 0801600800 nie ma co dzwonić (wiem coś o tym, kiedyś musiałem gościowi
jednemu wytłumaczyć na czym polega polecenie Tracert). Tam siedzą jakieś
buraki, u nich zawsze jest wszystko OK. Oni przecież nic nie robią poza tym,
że "przekażą sprawę do serwisu technicznego". Proponowałbym jednak dogadać
się z monterami z Gorzowa, żeby podjechali z modemem serwisowym i miernikiem
zmierzyć poziom tłumienia na sieci. Wyeliminuje to przynajmniej awarię
modemu lub łączy. Może też być uwalony separator (ten rozgałęźnik, który Ci
założyli). Nic innego mi na razie nie przychodzi do głowy, popytam jutro u
mnie w multimediach, może ktoś miał już coś takiego.
Pozdrawiam, Darek.
P.S. A może ściągnęło i zainstalowało Ci się jakieś "oprogramowanie
dodatkowe", np. coś do Kaazy. Przeleć system jakimś Ad-awerem.
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 10:39:02 MET DST