Autor: Flashi (flashi_usun_to_at_pf.pl)
Data: Wed 02 Jul 2003 - 11:31:20 MET DST
Stranger wrote:
> Pewnie i tak jest jak mówisz. Ale ta kość na Hynixie nie jest zapewne
> zła, może nie rózni się niczym od Kingstonów na tych samych kosciach?
> Jedyna różnica jak powinna być i to znaczna to różnica w cenie!
>
No i co z tego ? Jesli trafia pozniej na goscia ktory nie zada pytania na
grupie to bedzie dobrze bo pamiec dziala ? Czy moze nie bedzie dobrze bo
naciagneli klienta na towar niezgodny z umowa ...
> Skor więc ten RAM jest OK i działa dobrze to ja radziłbym żądac
> odddania części pieniedzy tzn różnice między kingstonem a no name.
wtedy goscie nadal beda ciulac klientow ... a nie powinni ...
> Bedzie to najprostsze rozwiązanie.
najprostsze to bedzie pojsc tam z gwarancja (mam nadzieje ze na gwarancji
jest napisane Kingston) i KAZAC oddac kase za calosc sprzetu i oddac sprzet
... a potem pojsc do innego sklepu ktory sobie nie pozwala na ciulanie
klienta ...
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 10:38:56 MET DST