Autor: Goro (tomekv6_at_wp.pl)
Data: Sat 21 Jun 2003 - 16:44:20 MET DST
Dnia 2003-06-21 16:10, Użytkownik Peterphk napisał:
> Ale dalej nie zalapales o co tu w tym wszystkim chodzi. To nie wina sklepu,
> ze serwisy zewnetrzne robia sobie jaja ... i jezeli cos mi nie przychodzi w
> terminie to przeciez nie bede dawal swoich pieniedzy zeby tylko klient mi
> nie marudzil... taka praktyka prowadzi do bankructwa. Oczywiscie sa tez
> pewne granice cierpliwosci klienta i trzeba sie z tym liczyc, ze jak sie
> przegnie to klient zacznie robic antyreklame firmie. W takich przypadkach
> niestety trzeba dolozyc do tego interesu.
> Jezeli mowimy o prawie to niech ono dotyczy wszystkich a tu wychodzi, ze i
> klient i hurtownia maja wieksze prawa niz sklep ...
...lapie o co chodzi ale przeciez sklep tez ma swoje prawa. Tez ma prawo
wymagac od hurtowni dotrzymywania terminow... :-)
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 10:29:51 MET DST