Re: R9100 - kwestia zasilaczy - czy aby nie przesadzona?

Autor: Goro (tomekv6_at_wp.pl)
Data: Sat 21 Jun 2003 - 13:15:30 MET DST


Dnia 2003-06-21 09:58, Użytkownik Peterphk napisał:

> Czysta prawda:) Sam widze u siebie w firmie co sie dzieje ze sprzetem
> wysylanym do hurtowni. Jak tylko firma ma gorszy okres (i nie ma czasami
> kasy zeby kupic klientowi nowa czesc) to klienci mala co nas nie zjadaja bo
> przychodza i mowia: przeciez macie termin 14dni ... i niektorym nie da sie
> wytlumaczyc, ze my przeciez tego nie naprawiamy tylko hurtownia ma sie tym
> zajac ...

...z punktu widzenia klienta co mnie obchodza klopoty finansowe sklepu i
to ze hurtownia nawala. Zapalacilem w sklepie i to ze sklepem podpisalem
gwarancje,ze jak cos padnie to sklep ma 14dni na naparawe. Nie rozumiem
dlatego tlumacznia ze hurtownia... a co ma pierniki do wiatraka. Dobry
sklep jezeli ma problem z hurtownia to kupuje druga czesc w innej
hurtowni daje ja klientowi i wszycy sa szczesliwi. Potem walczy z tamta
hurtownia o odzyskanie kasy. To sa wewnetrzne rozgrywki i nie widze
sesnu mieszania w to klientow. Takie rozkladanie rak i mowienie panie bo
hurtownia nas olala to tylko swiadczy o tym ze sklep jest malo powazny i
lepiej tam nie robic zakupow....

-- 
Pozdrawiam Tomek
---> P4 2.4GHz, ASUS 845PE, RAM 512(333)     <---
---> LG52/24/52, IBM 80GB V2,Hercules9500PRO <---


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 10:29:48 MET DST