Re: R9100 - kwestia zasilaczy - czy aby nie przesadzona?

Autor: Czarek Gorzeński (czarek_at_szanty.art.pl)
Data: Sat 21 Jun 2003 - 12:02:45 MET DST


Peterphk wrote:
> kasy zeby kupic klientowi nowa czesc) to klienci mala co nas nie zjadaja bo
> przychodza i mowia: przeciez macie termin 14dni ... i niektorym nie da sie
> wytlumaczyc, ze my przeciez tego nie naprawiamy tylko hurtownia ma sie tym
> zajac ...

A co tu tłumaczyć? Klient ma umowę z wami, nie z hurtownią, więc
zupełnie słuszne są jego pretensje. A właśnie, ta firma to jaka? Żebym
wiedział gdzie nie robić zakupów....

Pozdrawiam

Czarek Gorzeński



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 10:29:47 MET DST