Autor: iczek (biegaj_no-spam_at_dgt.com.pl)
Data: Thu 05 Jun 2003 - 09:42:36 MET DST
Witam,
Moze to troche off-topic , ale po waszych uwagach troche rozjasnilo mi sie w
glowie - dzieki.
Do meritum: oddalem wczoraj kompa do GRALA do serwisu i pan z rozbrajajaca
szczeroscia poinformowal mnie, ze wymieni mi zasilacz na inny, taki sam i
tyle :)
Mowie, ze nie jest w stanie sprawdzic czy to plyta jest uszkodzona, bo on
tylko wlaczy kompa i on osbie bedzie chodzil.
Po moich wyjasnieniach odnosnie mocy zasilacza, Pan sprawial wrazenie, jakby
to on byl klientem, a ja serwisantem :)))
Czyz to nie zalosne !
Facet nie potrafil nic konkretnego zaproponowac.
W koncy "poprosilem" o mocniejszy zasilacz, ktorego oczywisice w sklepie nie
bylo!
Ale Pan znalazl jeden uzywany zna zapleczu i komp zostal na noc na nowym.
Zobaczymy.
W kazdym razie pozostaje mi jedynie potwierdzic, ze obsluga i zaangazowanie
w kontakt z klientem ze strony serwisantow sklepu GRAL w Gdansku-Wrzeszczu
jest skandaliczne!
ODRADZAM jakiekolwiek zakupy w tym sklepie.
Zestaw, ktory kupilem byl zaproponowany przez sprzedawcei sugerowal, ze
robili juz takie zestawy i nie bylo problemow. Serwisan poinformowal mnie,
ze to pierwszy taki zestaw u nich !!
Czyli sprzedawca po chamsku mnie oszukal!
pozdr grupe
iczek
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 10:23:46 MET DST