Autor: WoLF (dar1_at_poczta.fm)
Data: Mon 02 Jun 2003 - 16:02:38 MET DST
Użytkownik "Shaman" <mynews_at_space.pl.usunto> napisał w wiadomoci
news:bbfhmq$pjh$1_at_news.telbank.pl...
> po tym czasie możesz wystąpić z żadaniem wykonania naprawy gwarancyjnej i
> okreslić termin.. dopiero po upływie tego terminu masz prawo żądać zwtotu
> ceny lub wymiany rzeczy na egzemplarz wolny od wad. Zastrzegam że ostatnio
> nie jestem na bieżąco z tych sprawach więc mogło się coś pozmieniać -
> pamiętam że ostatnio czytając jakąs kartę gwarancyjną natknąłem sie na
punkt
> mówiący o tym że producent w pewnych przypadkach (jakaś skomblikowana
> naprawa) zastrzega sobie prawo do wydłużenia czasu naprawy..
Tak, dotyczy to np naprawy sprzetu który juz nie jest produkowany, czy też
innych jakich nietypowych problemów.
Tak powiedział serwis, ale tutaj niczego takiego nie ma.
Cišgle sie waham, bo nie chcę robić problemów chłopakom ze sklepu, w końcu
nie sš niczemu winni...
rozdarty wewnętrznie
-- WoLF http://www.warezarchive.org http://www.gamezarchive.org *Life is brutal, full zasadzkas and kopas w dupas* -- Serwis Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 10:23:00 MET DST