Autor: dinner_at_op.pl
Data: Mon 02 Jun 2003 - 13:58:09 MET DST
> wlsnie ogladalem oferty sklepwo u mnie ....
>
> i niestety z R9100 wszystko raczej 64bit , ale za 20-30 złwiecej sa modela
> 9200 - co to warte ???
>
>
Radeon 9200
data wydania: I kwartał 2003
nazwa kodowa: RV280
technologia wykonania: 0.15 mikrona
silnik graficzny: 7 funkcyjny silnik graficzny Charisma II z T&L
Vertex Shader w wersji 1.1
Pixel Shader w wersji 1.3 i 1.4
częstotliwośći taktowania
rdzeń/pamięć: 250 / 400 MHz
ilość potoków renderingu:
ilość TMU w potoku: 4 / 1
wydajność Filrate: 1100 Megapixele/s
1000 Megatexele/s
wydajność geometryczna: ~ 43 mln trójkątów/s
stosowana ilość pamięci:
(maksymalna obsługiwana) 64 lub 128 MB DDR
128 MB
przepustowość pamięci: ~ 7 GB/s
architektura AGP: AGP 2X ; AGP 4X ; AGP 8X
inne technologie: technologia HyperZ II
FULLSTREAM i VIDEO IMMERSION II (tv out)
RAMDAC: podwójny 400 MHz
maksymalne rozdzielczości: 2048x1536 @ 32bpp
max obsługiwany format tekstur: 2048x2048 @32bpp
DXTn (S3TC)
obsługiwane API: OpenGL
Direct 3D
metoda AntyAliasingu: multipróbkowanie max 6x
kluczowe funkcje 3D: -- sprzętowe transformacje i oświetlenie
-- mapowanie Dot Product3, EMBM
-- filtrowanie trójliniowe, anizotropowe, LOD bias
-- SmootVision x2 x3 x4 x5 x6 OpenGL i Direct3D
MAX zalecane rozdzielczości do gier: 1280x1024 @32bpp
lub
800x60 z FSAA 4X
wspomaganie MPEG-2 (DVD): MC: kompensacja ruchu
iDCT: odwr. dyskr. transf. kosinusowa
cechy specjalne: - HydraVision: zaawansowana obsługa dwóch monitorów
- MultiDesk: od 1 do 9 puliptów
Radeon 9100
data wydania: IV kwartał 2002
nazwa kodowa: R200
technologia wykonania: 0.18 mikrona
silnik graficzny: 7 funkcyjny silnik graficzny Charisma II z T&L
Vertex Shader w wersji 1.1
Pixel Shader w wersji 1.3 i 1.4
częstotliwośći taktowania
rdzeń/pamięć: 250 / 500 MHz
ilość potoków renderingu:
ilość TMU w potoku: 4 / 2
wydajność Filrate: 1000 Megapixele/s
2000 Megatexele/s
wydajność geometryczna: ~ 75 mln trójkątów/s
stosowana ilość pamięci:
(maksymalna obsługiwana) 64 lub 128 MB DDR
128 MB
przepustowość pamięci: ~ 8 GB/s
architektura AGP: AGP 2X ; AGP 4X
inne technologie: technologia HyperZ II
TrueForm
RAMDAC: 400 MHz
opcjonalnie dodatkowy zewnętrzny
maksymalne rozdzielczości: 2048x1536 @ 32bpp
max obsługiwany format tekstur: 2048x2048 @32bpp
DXTn (S3TC)
obsługiwane API: OpenGL
Direct 3D
metoda AntyAliasingu: multipróbkowanie max 6x
kluczowe funkcje 3D: -- sprzętowe transformacje i oświetlenie
-- mapowanie Dot Product3, EMBM
-- filtrowanie trójliniowe, anizotropowe, LOD bias
-- SmootVision x2 x3 x4 x5 x6 OpenGL i Direct3D
MAX zalecane rozdzielczości do gier: 1600x1200 @32bpp
lub
1024x768 z FSAA 4X
800x600 z FSAA 6X
wspomaganie MPEG-2 (DVD): MC: kompensacja ruchu
iDCT: odwr. dyskr. transf. kosinusowa
cechy specjalne: - HydraVision: zaawansowana obsługa dwóch monitorów
- MultiDesk: od 1 do 9 puliptów
- VIVO wspomagane przez dedykowany układ Rage Theater
-- Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 10:22:56 MET DST