Autor: Peterphk (peterphk.no-fq-spam_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 19 Mar 2003 - 11:19:23 MET
> Argh... już mi ręce opadają... modem zrywa połączenie nie w trakcie
trwania
> transmisji, ale w trakcie weryfikacji użytkownika i hasła (nieszczęsne ppp
i
> ppp) twierdząc potem, że są one nieprawidłowe.
>
> Zdaża się to co jakiś czas (np. 5 minut temu) albo często wieczorem. CO z
> tym zrobić - oprócz zgłaszania reklamacji do TPSA - bo co ja im w sumie
mogę
> dowieść ?
To normalne w TPSA ... placisz za impulsa a internetu nie dostajesz.
Jesli chodzi o reklamowanie tego to nie ma sensu bo prawie kazdy tak ma, a
kiedy do nich dzwonisz oni i tak nic nie wiedza ...
Ja bym olal tepsa i laczyl sie np. przez onetkonekt:
numerek: 020 95 80
user: ppp
haslo: ppp
Oplaty takie jak w TPSA.
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 09:41:17 MET DST