COS SKNOCILEM.POMOCY!

Autor: Paweł H. (pawelhan_at_g02.pl)
Data: Tue 18 Mar 2003 - 20:19:51 MET


prosze szanownych grupowiczów o pomoc, bo mi juz rece opadaja. W#yglada na
to, ze ja sam cos moglem namieszac probujac zinstalowac karte graf, a nie
wiem co. Jesli ktos zechce poswiecic mojemu problemowi troche czasu bede
bardzo wdzieczny.

mam nastepujacy sprzet: firmowy compaq z intel celeron 600mhz, zintegrowana
firmowa karta graf, 64mb ram,Windows98se, directX8.1pl + mnostwo
zainstalowanych kodekow

problem sie zaczal, jak zaczalem instalowac lepsza karte: diamond viper Z200
AGP(32 mb,tv out ). najpierw za nic nie moglem jej odpalic: system mi sie
zawieszal jak tylko dochodzilo do uruchomienia windowsa. po calym dniu
siedzenia i probowania setek rzeczy wpadlem na pomysl, by obnizyc
przyspieszenie sprzetowe w zaawansowanych ustawieniach ekranu. O dziwo,
karta zaczela chodzic.

No i wtedy sie zaczelo: okazalo sie, ze polowa multimediow zaczela
wariowac.Filmiki w avi, ktore do tej pory smigaly na Vplayerze (i innych
podobnych playerach), daja tylko dzwiek, natomiast chodza w Real Playerze(
ale na pelnym ekranie znikaja)!!! Colin mcr2 jak zawsze chodzil,tak teraz
pokazuje blad w cmr2.exe. Quake3, ktora miala byc demkiem karty tez nie
chodzi, pokazuje sie cos takiego jak na dole (wkleilem to w calosci,moze
komus to cos powie). jeszcze jedno: po instalacji sterowników karty i
programu obslugujacego vipera ICTool 99 nie mam zainstalowanej wiekszosci
opcji: we wlasciwosciach karty jest tyko zakladka: Color COrrection, brakuje
zakladek Diamond 3D oraz Output selection. Po prostu sie nie zaistalowały.
Zauważylem tez np, ze w diagnostyce DirectX niedostepne sa funkcje
przyspieszania DirectDraw, DIrect3D oraz teksturowania AGP.

poza tym przy probie wyjscia na TV out mam tak: wlaczam, pokazuja sie na TV
pierwsze napisy pod Dosem, potem plansza windows 98, a potem obraz znika i
pojawia sie na ekranie monitora.

O CO MOZE CHODZIC? COS CZUJE PRZEZ SKORE, ZE NIEZLE COS SKNOCILEM..

to jest zapis tego co zostaje po probie uruchomienia Quake3:
Q3T 1.08 win-x86 Nov 30 1999
----- FS_Startup -----
Current search path:
C:\S3Quake3\baseq3\pak0.pk3 (934 files)
C:\S3Quake3/baseq3
----------------------
execing default.cfg
couldn't exec q3config.cfg
couldn't exec autoexec.cfg
...detecting CPU, found Intel Pentium III

------- Input Initialization -------
Initializing DirectInput...
Couldn't set DI coop level
Falling back to Win32 mouse support...
Joystick is not active.
------------------------------------
----- Client Initialization -----
----- Initializing Renderer ----
-------------------------------
Initializing OpenGL subsystem
...initializing QGL
...calling LoadLibrary( 'C:\WINDOWS\SYSTEM\opengl32.dll' ): succeeded
...setting mode 3: 640 480 FS
...using desktop display depth of 16
...calling CDS: ok
...registered window class
...created window_at_0,0 (640x480)
Initializing OpenGL driver
...getting DC: succeeded
...GLW_ChoosePFD( 16, 16, 0 )
...23 PFDs found
...GLW_ChoosePFD failed
...GLW_ChoosePFD( 16, 16, 0 )
...23 PFDs found
...GLW_ChoosePFD failed
...failed to find an appropriate PIXELFORMAT
...restoring display settings
...WARNING: could not set the given mode (3)
...setting mode 3: 640 480 FS
...using colorsbits of 16
...calling CDS: ok
...created window_at_0,0 (640x480)
Initializing OpenGL driver
...getting DC: succeeded
...GLW_ChoosePFD( 16, 16, 0 )
...23 PFDs found
...GLW_ChoosePFD failed
...GLW_ChoosePFD( 16, 16, 0 )
...23 PFDs found
...GLW_ChoosePFD failed
...failed to find an appropriate PIXELFORMAT
...restoring display settings
...WARNING: could not set the given mode (3)
...shutting down QGL
...unloading OpenGL DLL
...assuming '3dfxvgl' is a standalone driver
...initializing QGL
...WARNING: missing Glide installation, assuming no 3Dfx available
...shutting down QGL
GLW_StartOpenGL() - could not load OpenGL subsystem



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 09:41:02 MET DST