Re: Wchodzi kobieta do sklepu komputerowego i ...

Autor: Luc (Luc_at_becznica.org)
Data: Sat 15 Mar 2003 - 11:44:44 MET


"Castrol" <jacek_01_at_wywalto.poczta.onet.pl> wrote...

> Ja idac do sklepu kiedy chce kupic cos o czym nie mam zielonego
pojecia
> oczekuje fachowej pomocy a nie rzerowania na czyjejsc niewiedzy tylko
po to
> aby wyciagnac jak najwiecej kasy od klienta.

Powodzenia.

Ja idąc do sklepu próbuje sam się dowiedzieć wcześnie - m.in. na
podstawie stron www, grup dyskusyjnych - co warto kupić, nie licze na
fachową pomoc, bo częściej się spotykam z niewiedzą sprzedawców
(komputery, sprzęt RTV), nie liczę na ich uczciwość, bo wiem, że muszą
wypchnąć towar i przy tym zarobić jak najwięcej (choćby przez zawyżone
ceny), bo mają za to płacone premie, bo taka jest polityka firmy-sklepu.
Nie mówię, że tak wszędzie jest, że to jakaś reguła, wierze ciągle -
chce wierzyć, że to marginalny problem wybranych sklepów, czy nawet
sprzedawców, ale obecnie w naszym kraju jest taka sytuacja, że będąc
uczciwym, do niczego się nie dochodzi. Więc wole o tym pamiętać i liczyć
tylko na siebie lub na dobrych znajomych, którzy znają się lepiej ode
mnie w danym temacie.

Luc



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 09:39:18 MET DST