Autor: Babor (bborucki_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 14 Mar 2003 - 22:56:10 MET
Witam.
Mam sprzet oparty na Duronie 1GHz, 128 DDR z karta Prolink GeForce 2 MX200
32MB. System Windows 2000 Profesional, najnowsze sterownki nvidia 41.09, i
DirectX 9.
Problemy pojawiaja sie w niektorych grach wykorzystujacych Direct3D -
niektore tekstury nie pojawiaja sie w ogole, niektore mrugaja, a najczesciej
nie sa zmapowane na obiekt tylko "leza" dwuwymiarowo w miejscu gdzie
powinien byc trojwymiarowy obiekt.
Co najzabawniejsze w niektorych (ale tylko w niektorych) przypadkach problem
znika przy drugim uruchomieniu gry.
Diagnostyka dxdiag nic nie wykazuje i wszystko wyglada pieknie przy testach.
Dostepne zmiany ustawien direct3D w sterownikach nvidii we wlasciwosciach
ekranu nic nie pomagaja.
Co mozna z tym sprobowac zrobic? Czy sa gdzies jeszcze dostepne jakies
opcje? Czy moze byc to wina uszkodzonej karty?
pozdrawiam,
Babor
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 09:39:15 MET DST