Autor: Szymon Wróblewski (simw_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 10 Mar 2003 - 23:23:08 MET
> plyty ci nikt nie przyjmie; zadaj od
> sprzedawcy napedu DVD pokrycia strat wyniklych z wadliwego dzialania
> napedu, w postaci uszkodzenia MOBO; czyli krotko: po nowa plyte glowna
> idziesz do sprzedawcy napedu;
Lol, i co precedens :))
Po prostu idziesz do sprzedawcy plyty i mowisz panie przestal mi dzialac
kontroler, nie wiem co sie stalo, bo tak naprawde nie wiesz i musi wziac te
plyte i uznac treklamacje, a z CDromem do sprzedawcy CDromu, ale tutaj Ci
tak latwo nie pojdzie bo serwisem zajmuje sie LG
> >1. Czy mozna liczyć na uznanie reklamacji DVD?
To jest LG, nici z reklamacji. Prawie zawsze jest to wina szitowatej plyty
CD, jak to jej nazwa brzmiala Hit?, co to ma byc? Ale mozesz sprobowac
wyczyscic naped za pomoca sprezonego powietrza i wtedy oddac naped, moze sie
uda
> nie - koszt plyty pokryje sprzedawca DVD;
Smieszne, juz to widze (juz raczej sprzedawca plytki, bo sprzedal taki
szajs). Ten proces konsumencki i koszt ponizej 1 zl
> napedu;
Plyty, zle wywazony, niewiadomego pochodzenia nosnik. krecacy sie z
predkosci kilku tysiecy obrotow na minute nie moze miec zbyt duzych
odchylek, kazda z niedorobek pod wplywem sily odsrodkowej powoduje
niepozadane naprezenia Kazde nawet minimalne pekniecie (spowodowane zlym
wsadzaniem i wyciaganiem plyty z etui np) moze spowodowac rozwalenie plyty.
Na szitowatym nosniku o takie pekniecia nie trudno
> naped musi dbac o to, zeby plytka obracala sie w odpowiedniej
> plaszczyznie; lekkie odchyly moga spowodowac stukniecie plytki jakis
> element wewnatrz, a to spowoduje jej rozwalenie;
Naped musi dbac o to? Nie, naped ma do srodka dostac nosnik zrobiony wg
konkretnej specyfikacji, nie zrobiony z byle czego i byle jak i kosztujacy
70 groszy
Pozdrowienia
simon
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 09:38:23 MET DST