Autor: Escorpion (escorpion_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Mon 10 Mar 2003 - 12:59:48 MET
Egghead <egghead_at_wp.pl> napisał(a):
> Escorpion wystukał w <b4ggpo$4ur$1_at_inews.gazeta.pl>:
>
> > Doszedlem do zakladki zaawansowane, ale nie ma tam nic o szybkosci
> > lacza :( Moze dlatego, ze to WIn XP Professional?
>
> NTG.
> Wchodzisz w Pałączenia sieciowe -> Połączenie lokalne -> Właściwości ->
> Konfiguruj -> Zaawansowane -> Szybkość łącza/tryb dupleks
> --
> Pozdrawiam
> Jacek Filarski aka Egghead
Dzieki za rade. Sprobuje, jak wroce z pracy. Czy to rzeczywiscie moze byc
podwod, ze kabel nie dziala? Czy raczej w gre wchodzi uszkodzenie kabla? W
Media Markt nie mieli mozliwosci go sprawdzic.
-- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 09:38:03 MET DST