Re: Warunki gwarancyjne - LG i inne.

Autor: merchel (merchel_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 05 Mar 2003 - 14:30:43 MET


>
> > A czy to nie jest tak ze w nowych przepisach nie ma już mowy o
> > rękojmi...?
>
> Owszem. W nowych przepisach nie nazywa się to już rękojmią tylko chyba
> gwarancją sprzedawcy. Troszkę się tam pozmieniało, raczej na korzyść
> klienta (np. to że trwa dwa lata), ale to dalej jest w zasadzie to samo.
>
> Pozdrufka :)
>
> --
> Żurek
> GG #371288

Gwarancja -gwarancja . Ja właśnie miałem niemile doświadczenia z gwarancyjną
nagrywarka Lg. Otoz w serwisie kazano mi zaplacic 28 zl za tzw konserwacje .
Dodam , ze nagrywarka ma dopiero 2 miesiace i nagrale m dopiero okolo 20
plytek. po naprawie okazalo sie ze nagrywarka zapisala 1 plytke i znow
padla. na szczescie tym razem nie musialem placic , bo wczesnie zrobilem
raban w serwisie.dzwonilem do centrali LG ale tam mi powiedziano , ze to
zgodnie a warunkami gwarancyjnymi maja prawo zazadac zaplaty za
pseudo-konserwacje. Juz nie kupie nic LG !!!!!. Dodam tez , ze sprzet
musialem dostarczyc na wlasny koszt do serwisu.
Merchel



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 09:36:13 MET DST