Autor: Żurek (darzur_at_skasuj_to.box43.pl)
Data: Tue 04 Mar 2003 - 20:02:27 MET
Poświęcając chwilkę wolnego czasu GR_at_dek naskrobał(-a):
> Z tego co wiem naprawa nie może trwać więcej niż 14dni roboczych,
> chyba że jest inaczej napisane w gwarancji. Poprostu przestudiuj
> swoją gwarancję dokładnie.
Do klienta należy decyzja czy chce korzystać z gwarancji producenta czy z
nowej rękojmi (zapomniałem jak się ona teraz nazywa). Jeżeli ta rękojmia
daje mu lepsze warunki (czyli usunięcie wady niezwłoczne - max 14 dni) to
wtedy korzysta z niej.
Pozdrufka :)
-- Żurek GG #371288
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 09:35:49 MET DST