Autor: aggaz_at_poczta.onet.pl
Data: Mon 31 Mar 2003 - 08:03:52 MET DST
> Witam
>
> Mam powazny problem. Otoz niecale dwa lata temu zakupilem wspomniany w
> temacie dysk. Jak zapewne wszyscy wiedza - byla to jakas wadliwa seria. Po
> zakupie dzialal ponad tydzien po czym zaczely sie z nim problemy - dziwne
> dzwieki wydobywajace sie z dysku, bad sectory (czyli standard:(. Oddalem go
do
> serwisu - po 3 tygodniach (sic!) dostalem nowy. I wszystko bylo by fajnie,
gdby
> nie fakt, ze znow mam ten sam problem. Co gorsza - sklep, w ktorym go
zakupilem
> nie dawno zbankrutowal (rancom, krakow). Gwarancja jest 3 letnia wiec dysk
> wciaz jest niby na gwarancji. Pytanie: co moge w takiej sytuacji zrobic? Czy
> jest jakas szansa, ze jesli zglosze sie centrali ibm to uznaja mi gwarancje i
> wymienia dysk na sprawny? Czy sa jakies inne mozliwosci? Jestem podlamany -
> sporo oszczedzalem na niego i te 600 zeta:( to chyba troche zaduzo jak na
> poltora roku dzialania. Prosze pomozcie.
Musisz zwrócić się do dystrybutora i na pewno uzna Ci gwarancję. Problem w tym,
żeby go znaleźć, ale w dobie internetu da się to chyba bez problemu zrobić.
Pozdrawiam
Krzysiek
-- Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 09:46:08 MET DST