Autor: Qgar (qgar_at_interia.pl)
Data: Sun 02 Mar 2003 - 18:48:25 MET
Jak to jest, gdy znika nagle sklep, w ktorym dokonalem zakupu
sprzetu, a tu nagle nastapila awaria tego sprzetu. Do kogo w
takim wypadku sie zwrocic?
Czy mozna sie zwracac do jakiegos serwisu producenta bezposrednio?
Jezeli sprzet jest objety gwarancja-tak podaje sprzedawca, to
czyja gwarancja jest objety: sprzedawcy czy producenta.
Jesli sprzet jest objety gwarancja producenta, to czy moge zadac
na niego jakiejs karty gwarancyjnej od sprzedawcy? (do niektorych
elementow takie karty istnieja np. pamietam, ze do napedow LG
spotykalem, ale czy do wszystkiego?)
Ten temat byl pewnie wielokrotnie walkowany lub jego poboczne
aspekty, ale prosilbym jeszcze raz o wypowiedzi.
Pzdr.
Qgar
qgar_at_interia.pl
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 09:34:59 MET DST