Autor: Egghead (Egghead_at_wp.pl)
Data: Thu 20 Feb 2003 - 23:16:09 MET
"j23" <wiesiek_NOSPAM_at_supra.com.pl> wystukał
(news:b32h10$8ol$1_at_atlantis.news.tpi.pl):
> Tylko nie AB miałem nieprzyjemnosc wspolpracowac dosc dlugo z
> nimi. Fatalna obsluga klientow (zawracaja tylko glowe), a juz
> reklamowanie u nich czegos to paranoja (najpierw dlugo szukaja
> powodu, aby tylko nie uznac reklamacji, a potem czekasz na
> reklamowany towar i czekasz...).
To chyba zalezy od filii - we Wroclawiu serwis AB to ich najmocniejszy
punkt. Szybko, sprawnie, bez gadania. Zazwyczaj wymiana sprzetu na
nowy. Natomiast dzial handlowy i cala reszta tak jak piszesz - dno.
Nawet nie jestem pewien, czy nie oszukuja - ostatnio przyczepili mi do
konta fakture na ponad 1000 zl. Szkopul w tym, ze data wystawienia
pokrywala sie z dniem egzaminu i na pewno wtedy zakupow nie robilem -
gdyby nie to, moze nawet bym zaplacil. Ciekaw jestem, czy wczesniej tez
nie przemycali jakichs malych kwot, ktore przepuscilem.
Odwrotnie Action - tu dzial handlowy, marketing i obsluga sieciowa na
medal, magazyn juz tez sie usprawnil, zas serwis raczej kiepski (choc
cos i u nich zaczyna ruszac) - ogolnie mozna polecic.
JTT - tak sobie (wszystko przecietne).
NTT - kiepski asortyment, serwis taki sobie, dzial handlowy OK.
Pozdrawiam
Egghead
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 09:24:06 MET DST