Autor: Michał Stępień (prezi77_at_o2.pl)
Data: Mon 20 Jan 2003 - 23:21:28 MET
sieszpak_at_poczta.onet.pl <sieszpak_at_poczta.onet.pl> wrote:
> jak w temacie, oddając do serwisu Action trzeba wykonać mu test oprogramowaniem
> z ich strony wydrukować wynik i przynieść do (test) z gwarancją, dyskiem i
> fakturą. Czy ktoś już to przeszedł. Ja mimo licznych zaklęć nie zmusiłem
> programu do przeprowadzenia testu padniętego HD. Co sie stanie jak jutro
> przyniosę tego WD bez tej karteczki. Mam powiedzieć, że mam Linuxa, a test jest
> pod Windą, czy to że nie wykrył mi dysku???
jeśli nie minął 1 rok to sie wyluzuj i jak się będą burzyć to wyskocz
im nie z gwarancją a rękojmią. rekojmia wynika z kodeksu cywilnego
i umowa sprzedązy nic w niej zmienić nie może. inaczej mówiąć:
dla ciebie konsumenta warunki są jak w kodeksie cywilnym.
aha, od Awari MUSI minąc góra miesiąc.
na twoim miejscu mówiłbym o niewykryciu dysku. tego z linux'em
mogą nie zrozumieć
-- * Można być wolnym ale czasem wymaga to większego wysiłku i szerszego światopoglądu oraz pewnej zaradności. (mniej więcej powiedział Telly z pl.comp.sys.amiga) root_at_pi229.wroclaw.sdi.tpnet.pl + http://pi229.wroclaw.sdi.tpnet.pl
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 09:05:01 MET DST