Autor: perszing (mkalien_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Mon 20 Jan 2003 - 17:14:15 MET
Użytkownik "Tomek" <poczta_at_hot.pl> napisał w wiadomości
news:b0h2ko$qbv$1_at_news.tpi.pl...
>
> przesadzasz chłopie. Nie chcesz nie kupuj ale po co te teksty?
> Tomek
>
Nie przesadzam, tylko pisze jak jest, nie potrafisz tego przyjac do
wiadomosci to siedz cicho i nie odpisuj na moje posty, a jak juz to robisz
to naucz sie je cyctowac :P.
Firma jest beznadziejna i calkowicie porazkowa (przynajmniej ta fillia w
krakowie) bo olewa klienta i probuje wcisnac mu jakis chlam i to na dodatek
za dwa razy tyle ile jest naprawde wart. Chcesz przyklad? : obudowa enlight
jakas sprzed dwoch lat z zasilaczem 235wat i gwarancja rok, a kosztowala
drozej niz nowa obudowa enlighta z 300w zasilaczem i gwarancja na 2 lata w
innym sklepie (wiem bo kupowalem i bylem sie zorientowac tu i tam i na
nieszczescie najpierw poszedlem do apollo). Przyklad drugi : jeszcze przed
pomyslem producentow dysk tw. obnizenia gwarancji do 1 roku, w apollo mozna
bylo kupic dyski z gwarancja na 1 rok, kiedy w innych sklepach w krakowie
taki sam dysk mial trzy lata gwarancji, a na dodatek czesto byl tanszy nawet
od tego w apollo.
Mamy gospodarke wolnorynkowa wiec jak klient mowi (ja) ze firma jest do
dup*y to widocznie ma ku temu jakis powod :P i tak jest.
p.
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 09:04:53 MET DST