Re: Wady i zalety chłodzenia wodnego z CPC (te za 109zł)

Autor: Remi (nospam.remi_at_crmera.com)
Data: Sun 19 Jan 2003 - 02:47:10 MET


Użytkownik "/// Kaszpir ///" <USUNTO_Z.Maczynski_at_siden.pl> napisał w
wiadomości news:b0ckp4$sbq$1_at_news.tpi.pl...
> Taaak ...
>
> Zapewne takie same kłamstwa jak dotyczące samej konstrukcji ...
> bublizatory , turbolizatory i inne cuda ;)

Chwila, nie mylmy tekstow marketingowych z warunkami zawarcia umowy. Chyba
duza roznica prawda?

>
> Pozatym jaki producent by się przyznał że produkuje tandetę ???
> Wiesz napisać można wszystko , gorzej będzie jak się coś spali ...
> Pytanie czy Ci uznają to czy powiedzą że byłą to wina złego montażu lub
> jakas inna Twoja ...
>

Z tego co zdazylem zauwazyc na przykladzie swoim i kolegow podejcie do
klienta od strony CPC jest takie jak powinno byc. Widocznie nie jestes
jeszcze do tego przyzwyczajony, ze klient ma zawsze racje (bo tak jest 95%
polskich przedsiebiorstw). W Stanach tak jest od dawna i powoli zaczynamy
dolaczac do takiego samego poziomu obslugi. Tym bardziej szkoda, ze opinie
firmie psuja ludzie, ktorzy osobiscie sie o tym danym fakcie nie przekanali
a przenosza tylko zle nawyki z innych firm polskich. Pisze o tym z prostego
powodu, zajmuje sie ta tematyka zawodowo zarowno od strony zarzadczej jak i
od strony systemow wspomagajacych strategie firmy nastawiona na kreowanie
najlepszych relacji z klientem. Moge tylko Ci dodac, ze najlepszym klientem
dla firmy jest nie ten, ktoremu wszystko od poczatku dziala jak najlepiej
ale ten ktoremu cos sie stalo nie tak (np. padla plyta glowna) ale ktory
zostal natychmiast obsluzony tak aby wiedzial ze zawsze moze liczyc na firme
z ktorej uslug skorzystal. Taki klient jest praktycznie nie do wydarcia
przez konkurencje. Stad proste pytanie: po co mamy odwracac sie od takich
klientow ktorzy sa naszymi najlepszymi orędownikami???? Koszt naprawy awarii
jest w tym momencie znikomy przy korzysciach dlugookresowych jaka dana firma
moze odniesc.

> Mnie to nie wystarcza. Bardzo awaryjna pompka , beznadziejny drucik
> zaciskowy (do procka) i bardzo niepewna konstrukcja ...
>

Matiz tez jest niepewna konstrukcja jesli go porownasz do chocby Renault
Laguny, ale jakos ludzie go kupuja. Jesli masz pieniadze na Lagune i nie
wystarcza Ci Matiz to Twoj wybor, prawda? Zyjemy przeciez w wolnym kraju :-)

>
> To po jakiego grzyba WC ???
> Ideą WC jest extremalne wyciszenie lub extremalne chłodzenie ...
> To wysttarczy kupić cooler za 30zł (Titan 5TB) i ukłąd FanMate1 za 20zł i
> można sobie ustawić niskie obroty ...
>

Przetestowane, wole WC :-)

> > U mnie powod byl inny. Po prostu jak pracuje to lubie cisze i dlatego
> > zdecydowalem sie na WC.
>
> To kiepska ta cisza ... W zasilaczu nie masz wentylylatora ? , na karcie
> graficznej ? , dysk Ci nie szumi ???

Zasilacz Enlight - wogole go nie slychac, na karcie od niedawna drugi blok,
dyski wyciszone. Nie narzekam.

> O tym nie wiedziałem. Cały czas była tylko jedna ...
>

Produkt sie rozwija :-)

> Powiedzmy , że zdązy zadziałać ;)

Jesli nie masz prawo w tym momencie odzyskac pieniadze, bo plyta nie
zadziala zgodnie z tym co jest wykazane w specyfikacji.

> To żadna gwarancja. Gwarancją byłby profesjonalnie wykonany zestaw a nie
> pudeło na jedzenie , rurki do spryskiwacza i tandetnie wykonany blok wodny
,
> no i te nieszczesne mało efektywne i awaryjne pompki + beznadziejne taśmy
> ściskowe (zwykłe tasiemki do spinania kabli elektrycznych) + wykonane z
> cienkiego drutu zapinka na procesor ...

Moze to i tandetne ale dziala. Moze ktos z grupowiczow napisze na temat tego
co mu sie popsulo i jak zostalo to zalatwione przez producenta. Mysle ze to
beda znacznie sensowniejsze argumenty niz mowienie ze cos jest beee bo jest
zrobione z tego a nie z tego. Wez moj przyklad z autem, Matiz w podstawowej
wersji nie ma poduszek, klimy itd. W momencie kraksy wiadomo co zostaje z
takiego auta. Czy w tym momencie auto powinno byc wycofane z produkcji a w
salonach mielibysmy do zakupu tylko limuzyny za 100 000 zlotych??? Ilu ludzi
mogloby wtedy skorzystac z mozliwosci zakupu?

> No widzisz , u mnie to samo zrobił FanMate za 16zł i zmiejszenie obrotów z
> 3100 do 1500 ...
> Niższy koszt , większe bezpieczeństwo i pełna "mobilność" ...

Mnie na mobilnosci nie zalezalo, a docelowo pozostaje jeszcze chlodzenie
drugiego procka (na serwerku), chipset itd. Poza tym raczej nie sadze ze
Twoj FanMate za 16 zl na obrotach 1500 dalby sobie rade z moim A1500_at_A1800
skoro na CoolerMaster 6000 mialem 58-60 stopni.

--
Pozdrawiam
Remi
--
A1.33_at_1.55, 1GB SDR, ASRock K7VT2
Mailto:remi_at_crmera.com


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 09:04:29 MET DST