Autor: Wozik (wozik_at_stone.pl)
Data: Wed 15 Jan 2003 - 14:10:33 MET
Eugenij Butusov <dino_at_matrix.awr.open.net.pl> napisał(a):
> Witam,
>
> Wiem że temat gwarancji na dyski był wielkokrotnie poruszany, ale
> mam pytanie trochę z innej beczki: kiedy można zanieść dysk do
> zwrotu? Czy wystąpienie choćby jednego badsectora uprawnia do
> wymiany dysku?
A niby dlaczego nie? Oczywiście, że tak! Spisz sobie numery seryjne
dysku i zanieś go do sprzedawcy z reklamacją, żądając załatwienia
sprawy z tytułu rękojmi (odpowiedzialności sprzedawcy).
14 dni i masz mieć kasę lub nowy (fabrycznie nowy taki sam lub
lepszy) dysk.
I zainteresuj się kodeksem cywilnym :)
-- wozik[at]stone.pl tHe sTaGe diVInG cLUb UIN#21415190 Gadu-Gadu: 4766 tel.: 606 96 68 18
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 09:03:08 MET DST