Autor: Piotr Jęczkowiak (qazarek_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 11 Jan 2003 - 07:04:07 MET
Cze
Jeśli nie napisał wartości przesyłki a zaginęła to nie odzyska tej kasy od
poczty :((
Ja unikam płatne przelewem w aukcji , ludziska się rozpisują że niby ludzie
nie odbierają itd.... , jeszcze większe problemy można mieć w takich
sytuacjach jak Twoja .
Jedynie płacić przez bezpieczne aukcje , przelewem na konto pośrednie .
Pzdr
Piotr
Użytkownik "Heartshade__" <heartshade_at_wp.(nospam)pl> napisał w wiadomości
news:avo2hv$3oi$1_at_absinth.dialog.net.pl...
> WITAM!
> Sluchajcie mam zajebisty problemik... otoz:
> wygralem na aukcji telefonik - za 380 zl, koles chcial wplate na konto,
> pytam sie ile
> odpisal mi ze 385 zl - tyle tez wplacam i ...czekam. Tydzien ,dwa - i nic
> ... Pisze do goscia,
> a ow twierdzi ze wyslal (na dowod przesyla mi skan nadania). Wiec czekam
> jeszcze tydzien, dwa i
> znow pisze do kolesia. Odpisuje ze pojdzie na poczte... Na drugi dzien
> dostaje maila ze zlozyl
> reklamacje i trzeba czekac, po 2 dniach sa u mnie Panowie z Poczty z
> zapytaniem 'czy nie dostalem tej przesylki? :)
> i czekam... Bylem na poczcie i dowiedzialem sie ze jezeli koles nie wpisal
> (a nie wpisal) wartosci to nie dadza mu
> wszystkiego i tu zaczyna sie problem. Kto za te przesylke (prawnie)
> odpowiada jeszcze nadawca czy juz odbioca,
> oraz jak ewentualnie przy oporze sprzedawcy wynegocjowac kase...
> Jeszcze jedno - napisalem do Allegro o propozycje wyjasnienia sprawy,
> odpisali mi tak ze myslalem ze pojde sie
> przejsc... Wogole ich je***any regulamin nie jest na to przygotowany, sam
> cholernie nie wiem co robic.
> Pomozcie w zalatwieniu sprawy - szkolnemu koledze :)
> Pozdrawiam
>
> Dla przykladu mail od Pana z ALllegro:
> >>
> Nie wiem dlaczego oczekuje Pan decyzji w tej sprawie od nas. Kwestia
> sposobu płatności oraz wysyłki jest zawsze tematem uzgodnień między
> kontrahentami i Allegro jako serwis nie bierze udziału w bezpośredniej
> finalizacji transakcji. Co więcej nie jesteśmy w stanie ocenić
> obiektywnie jej przebiegu, i wydaje mi się że powinna ona również być
> kwestią ustaleń między Panami. Z Pana emaila wynika, że sprzedający
> milczy i nie odpowiada na Pana próby kontaktu po zaginięciu paczki -
> proszę przesłać do mnie numer aukcji a poproszę go o kontakt i w celu
> dalszych uzgodnień z Panem.
>
> Pozdrawiam,
>
> --
> Marcin Mikuła (QXL Poland)
> marcin.mikula_at_allegro.pl
>
>
> --
> ***********************************
> HEARTSHADE / XPLOD labs
> xplood_at_sympatico.ca
> We are LamerZ paradise!
> ******************************
>
>
>
>
>
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 09:00:51 MET DST