Autor: /// Kaszpir /// (USUNTO_Z.Maczynski_at_siden.pl)
Data: Sat 04 Jan 2003 - 13:03:27 MET
> Rzeczywiscie sprawdzajac tym programem podaje on framerate w 1152x864x32
> (karta dla porownania @ 285/540MHz tak jak Twoja... a BTW az tak mocno da
> sie podkrecic tego Radka?) bez AA i filtrowania anizotropowego zadko
Mocno ? U mnie podkręcił się dośc słabo ...
Mocno to jest u ludzi którzy podkręcili do 320/640Mhz :) Ja niestety mam
pecha i moje pamieci na karcie (hynxix 3.6ns) nie lubią napiecia wyższego
niż 3.4V i niestety powyżej pojawiają się "smieci" na ekranie ...
Są tez ATI 8500LE na Hynixach 3.3ns i te ładnie sie kręca (nawet do 640Mhz)
Bo u mnie cooler na grafice jest puszczony na 7V zamist 12V ;)
Ja mam ZAWSZE właczone filtrowanie anizotropowe dla OpenGL jak i D3d w
każdej grze i ustawione zawsze na x16. AA wogóle nigdy nie używam , bo nie
czują takiej potrzeby. Daję wrazie czego 1600x1200 i jest wszystko łądnie
wygładzone ;)
A NFS zawsze miały fatalny engine który sprawia wrażenie że tło "skacze"
mimo fps większego niż >25. To samo jest w NFS5 to samo w NFS6. Strasznie
niedopracowany engine ...
-- Pozdrawiam /// Kaszpir ///
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 08:57:32 MET DST