Autor: mati-006 (longraider_at_gazeta.NOSPAM.pl)
Data: Mon 27 Jan 2003 - 12:23:28 MET
T/A/ wrote:
> jesli jest na gwarancji to nie ma co tylko idz do sklepyu i walcz ...
> ja mialem podobna sytuacje z IBM 307030 DTLA
> 2 razy ladowal w serwisie z utrata danych
> po czym powiedzialem ze nie wezme tego dysku zeb wrocic z nim po ra 3 za 2-3
> miesiace
> dostalem nowego maxtora 30 GB U-ATA 133
> ktory przynioslem im po 1 dniu bo padl ( nie wiem czemu )
> wymienili bez bolu z lekkim grymasem pod nosem
> i narazie chodzi
>
A świstak siedzi i zawija je w te sreberka ;-)
Chodzi mi o to, że ta metoda nie sprawdza się w sklepach typu monel.
Próbowałem środkami łagodnymi i nie wyszło.
No to dysk do zamrażarki i musieli wymienić.
Niestety dużo jest takich sklepów w których nawet nie ma co próbować po
dobroci :(
-- // ////// ///// //// @ \+ longraider_at_gazeta.NOSPAM.pl +/ // // // // // // // \+ mati-006_at_wp.NOSPAM.pl +/ // // // ///// // // \+ gg# 1826905 +/ -- Serwis Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 09:08:30 MET DST