Autor: Radoslaw Sokol (rsokol_at_magsoft.com.pl)
Data: Thu 23 Jan 2003 - 20:38:04 MET
Hi,
Wojtek wrote:
>
> na 32 na pewno szybciej niz na 24, a 16 nie bralem pod uwage bo grafika jest
> duzo gorsza.
Mowa była o 2D, a w tym trybie ciężko zobaczyć różnicę między
16 a 32 bitami.
> Pewnie wiele rzeczy jest optymalizowane pod 32 bity i nawet mozna pobic 16
> bitow, choc nie wiem dokladnie.
Wątpię. Z mojego doświadczenia programistycznego wynika, że
w przypadku operowania w RAMie 16-bitowy kolor jest prawie 2x
szybszy od 32-bitowego. W momencie, kiedy powierzchnie obra-
zowe znajdują się w VRAMie, różnica może być pomijalna (ale
pamięci wideo musi być wtedy odpowiednio dużo).
-- |""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""| | Radosław Sokół | mailto:rsokol_at_magsoft.com.pl | | | http://www.grush.one.pl/ | \................... ftp://ftp.grush.one.pl/ ............../
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 09:06:55 MET DST