Re: czy w polsce jest przedstawiciel teac?

Autor: piter12 (piter_12_at_NO_SPAMpoczta.fm)
Data: Fri 03 Jan 2003 - 09:53:48 MET


Użytkownik "Slawek J" <slawektepsaNoSpam_at_poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:av1auu$6o3$1_at_flis.man.torun.pl...
> pomozcie prosze bo mnie juz krew zalewa padla nagrywarka Teac CD-W524E
> gwarancja sklepowa minela jest gwarancja producenta co znajduje
> potwierdzenie na stronach teaca ale nikt w polsce nie che jej uwzglednic
> sklep sie wypina na dystrybutora dystrybutor rozklada rece i nie wiem co
> robic do niemiec jechac czy co na stronach teaca owszem dokonalem
zgloszenia
> przyznali numerek ale kazali wyslac sprzet do nieistniejacego w polsce
> serwisu
> w zwiazku z tym gdzie w polsce ukrywa sie teac?
> pzdr slawek

Witam,

Ponizej znajdziesz odpowiedz- mam nadzieje ze ci pomoglem. Jest to
informacja z lipca '02.

Pozdr.
p12

 Von: info_at_crc-service.pl
Gesendet: Donnerstag, 25. Juli 2002 13:22
An: (...)
Betreff: TEAC Service Poland

Witam!

W nawiązaniu do naszej rozmowy telefonicznej przesyłam schemat obsługi
gwarancyjnej dla produktów firmy TEAC.

1. Strona główna: www.teac.de
2. Należy wybrać: DSPD
3. Dalej wybieramy: Support and service
4. Dalej... : Repair

... i tu mamy trzy główne metody uzyskania numeru naprawy (RMA), który jest
niezbedny do realizacji zgłoszenia reklamacyjnego w naszym serwisie.

1. Bezpośrednie logowanie do systemu OSS:
- Należy wypełnić formularz (przy pierwszym logowaniu) aby zostać
zarejestrowanym w systemie. Firma TEAC nada Państwu numer klienta, który
jest niezbędny przy następnych logowaniach. W dalszym etapie, sprawdzając w
systemie numer seryjny i model reklamowanego towaru (należy go zwyczajnie
wpisać w odpowiednie pola), generujemy Delivery Note, która zawiera opis
sprzętu (S/N i model) oraz wspomniany numer naprawy (RMA). Ten dokument
należy przesłać wraz z uszkodzonym sprzętem do naszego serwisu.

2. Via fax.
- Należy pobrać ze strony TEAC formularz, który znajduje się dokładnie na
tej samej stronie co link do OSS. Wypełniony formularz proszę następnie
przesłać pod numer w Niemczech (00 49) 611 715 8666.
Po otrzymaniu odpowiedzi formularz wraz z nr RMA i reklamowanym urządzeniem
prosze przesłać do nas.

3. Via e-mail
- Zapytanie o numer RMA proszę wysyłać pod adres rma_at_teac.de
Po otrzymaniu odpowiedzi formularz wraz z nr RMA i reklamowanym urządzeniem
prosze przesłać do nas.

Zarówno przy przesyłaniu zapytania przy pomocy maila lub faxu proszę
pamiętać o podaniu dokładnego modelu reklamowanego urządzenia, jego numeru
seryjnego oraz pełnych danych zgłaszającego (firma, nazwisko, adres).
Kontakt w języku niemieckim lub angielskim.
Termin naprawy gwarancyjnej wynosi do 14 dni (przeważnie nie przekracza 5
dni). Do serwisu towar wysyłany jest na koszt nadawcy. My pokrywamy koszt
wysyłki do klienta.
W przypadku braku mozliwości naprawy, wadliwe urządzenie wymieniane jest na
inne sprawne.

Jeżeli powyższe metody zawiodą (w co wątpię) zawsze może się Pani
kontaktować bezpośrednio z naszym serwisem.

Nasz adres:

Computers Repair Center
TEAC Service Poland
ul. Osiedlowa 31
68-114 Tomaszowo
Polska
tel. 00 48 68 360 63 00
fax. 00 48 68 360 63 09
e-mail: info_at_crc-service.pl
            support_pl_at_teac.de
            teac_pl_at_wp.pl



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 08:57:06 MET DST