Autor: RusH (rush_at_kiti.pulse.pdi.net)
Data: Fri 03 Jan 2003 - 00:24:20 MET
"ComaLand" <sklep_at_comaland.pl> wrote in news:av0s6f$fh2$1_at_news.tpi.pl:
> Witam grupowiczów w Nowym Roku i proszę o opinię:
> Sprzedałem komputer. Po kilku tygodniach klient zgłosił usterkę
> (komputer zaplombowany). Po otwarciu stwierdziłem że winna jest
> grafika. Po dostarczeniu jej do serwisu (Action) odmówili mi naprawy
> gwarancyjnej karty z informacją, że jest wypalony pin na złączu AGP i
> że jest to powodowane niewłaściwą instalacją karty.
> Wydaje mi się to absurdem, ale nie bardzo wiem co zrobić. Czy ktoś
> spotkał się z podobnym problemem?
> Grafika to Pixelview GF2 MX400.
postraszyc PIHem psuf jednych
Pozdrawiam.
-- RusH // BigTowerATX CaseMod [692-95-30-05 tylko SMS] http://kiti.pulse.pdi.net/qv30 :P Noone expects the Spanish Inquisition! Off to jail with you!
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 08:57:00 MET DST