Autor: Peterphk (peterphk_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 02 Jan 2003 - 16:56:19 MET
> To bzdura. Ja bym walczył na Twoim miejscu i nie zostawił tego pod żadnym
> pozorem.
> Napisz im pismo ze sprzeciwem na początek.
spotkalem sie juz z taka obsluga klientow w action ... jak maja sami problem
z gwarancjami to przy probie reklamacji sciemniaja tak zeby tylko nie
przyjac tego ...
kiedys kupowalem dyski w action (chyba w katowicach) to po 2 miesiacach
sciemniana stwierdzili, ze stiker jest nie od nich ... a do sadu ich
przeciez nie podam bo wiecej na tym strace jakbym mial kupic nowe dyski ...
dyski oczywiscie nie byly podrobione (sprawdzalem numer seryjny na stronie
producenta)
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 08:56:53 MET DST