Autor: Albercik (leno_at_wp.pl)
Data: Tue 10 Dec 2002 - 16:41:19 MET
> Witam!
> Podaj dokładny adres.
> Dzięki.
> Kompaner
Na tej stronie sprawdz czy na pewno to dysk jest padniety (tam sa wskazowki
co trzeba zrobic)
http://www.seagate.com/support/npf/index.html
Na tej stronie sprawdz czy jest jeszcze u nich na gwarancji
http://support.seagate.com/customer/warranty_validation.jsp
Jesli jest na gwarancji to dalej juz Cie poprowadza, bedziesz musial
wypelnic formularz itp. dostaniesz swoj numer RMA ktory nakleisz na dysku i
na przesylce. Podadza Ci tez adres na kory masz wyslac.
To tyle. Poczytaj sobie wszystko dokladnie - tam jest cala procedura
wyjasniona.
Pozdrawiam
Albercik
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 02:05:09 MET DST