Autor: Leśnik (lesnik_at_ck-sg.p.lodz.pl)
Data: Tue 10 Dec 2002 - 13:39:15 MET
Witam wszystkich grupowiczów
Swój post adresuję do przyszłych potencjalnych nabywców notebooka. Ja ok.
dwóch lat temu nabyłem notebook firmy California Access. Po ok. 1.5 roku od
zakupu podczas kolejnego otwierania ekranu, pękła mi w dwóch miejscach, przy
zawiasach łączących ekran z klawiaturą obudowa od ekranu. Przyczyną było
zatarcie się w.w. zawiasów. Naprawy gwarancyjnej oczywiście odmówiono mi:
"bo to uszkodzenie mechaniczne, a to nie podlega gwarancji". To, że nie było
to uszkodzenie z winy użytkownika nie miało znaczenia. Uszkodzenie to w
zasadzie uniemożliwia normalne korzystanie z notebooka, ponieważ ekran nie
'trzyma się" i trzeba go zawsze czymś podpierać. Ostatnio pomyślałem, że
może da się to naprawić odpłatnie wg. zasady "jak się da to się zrobi".
Napisałem e-maila bezpośrednio do firmy CA montującej te notebooki, aby
dowiedzieć się o cenę naprawy. Jakież było moje zdziwienie, gdy dostałem
odpowiedź, że nie mają już żadnych obudów do tego typu notebooka. Jednym
słowem klient szanownej firmy CA powinien po 2.5 roku użytkowania i takiej
awarii wyrzucić sprzęt na śmieci i kupić nowy oczywiście najlepiej firmy CA.
Przepraszam za mój trochę długi post, ale chciałem w nim przestrzec
potencjalnych nabywców notebooka przed tą firmą. Oczywiście problem z
obudową to jeden z wielu które miałem np. pojawiające się często paski na
ekranie spowodowane złym połączeniem ekranu z resztą kompa, czy potężny
hałas spowodowany przez pracujące wentylatory notebooka zdolny zagłuszyć dwa
pracujące "normalne komputery".
Reasumując: Drogi Przyszły Nabywco notebooka oprócz podstawoweyvh parametrów
takich jak rodzaj procesora, pojemność HDD ilość złączy itp. itd. bierz pod
uwagę wykonanie mechaniczne notebooka oraz warunki gwarancyjne. Ważna jest
też hałaśliwość.
Pozdrawiam Leśnik
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 02:05:04 MET DST