Autor: Adramelech (adresu_at_tu.nie.ma)
Data: Thu 05 Dec 2002 - 18:48:01 MET
"AnUbIs" <amulet_at_interia.pl> Odpowied na news:asnrgt$37v$1_at_news.tpi.pl:
>> roznice 9500 do 8500: silnik graficzny Vertex i Pixel Shader,
>> technologia 0.15 mikrona (0.18 8500) jeden mniej TMU w potoku, obsługa
>> DirectX 9.0,
> AGP
>> 8X, podwojny RAMDAC
>>
>> MaPia
>
> Radek 8500 nie ma odpowiednika Vertex i Pixel Shader tak jak to ma
> miejsce w GF3 ??
Ma, w ale w wersjach zgodnych z DX8.1
GF3 i GF4 to DX8.0
Pozdrawiam
-- Piotr Sobolewski GG:1976488 adramel_at_adramel.neostrada.pl http://www.adramelech.prv.pl "My jsme Borg. Odpor je marný, budete asimilováni..." http://adramel.neostrada.pl - artykuł o zgrywaniu przez karty TV.
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 02:04:05 MET DST