Autor: Benito (nissanmicra0_at_f2virt.onet.pl)
Data: Sat 28 Dec 2002 - 15:39:46 MET
Użytkownik MS napisał:
> Z góry bardzo przepraszam za NTG
> Mam wykupiony ryczałt internetowy tak reklamowany przez TPSA. Przez ok.
> miesiąc - chyba po wpowadzeniu autoryzacji mam bardzo duże trudności w
> połączeniu się z siecią, częste zrywanie połączeń, bardzo mała prędkość
> połączenia (24000 bps a nawiększa to 33000 bps). Przed tym miesiącem
> zdarzało się nawet 46000 bps i zero kłopotów z połączeniem. Czy ktoś ma
> podone kłopoty. Mój system to win 98se a modem zoltrix aqilla na celku 1,2,
> i818EPT.
> Myślę o rezygnacji z ryczałtu, a mam go praktycznie od momentu wprowadzenia
> i nie mogłem jakieś 1,5 miecha temu za bardzo narzekać, ale
> teraz...............TRAGEDIA!.
>
> ps. linia sprawdzana przez techników z TPSA, telefon OK.
>
> Pozdrawiam i z dołu przeparaszam za NTG
>
>
To zadna nowosc. Od wprowadzenia autoryzacji mam ciagle problemy z
polaczeniem. Telekomuchy prowadza jakies prace modernizacyjne.
Zglaszalem ten problem nie raz, az puscily mi nerwy i z koncem roku
zlozylem rezygnacje z tego ich GOWNIANEGO RYCZALTU...
Dzwon na ich infolinie i pisz reklamacje do BOK (nie zapomnij o
potwierdzeniu). Mozesz tez probowac mailem na adresy:
dyrektor.pm_at_telekomunikacja.pl
info_at_xl.wp.pl
czubowna_at_telekomunikacja.pl
-- Pozdrawiam Benito (Przemek) GG: 2742210 Nissan Micra 1.0 1996 LPG http://www.nissanclub.of.pl http://mozillapl.org
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 02:10:36 MET DST