Re: padniety dysk i serwis AB

Autor: mikey (mikepaw_at_interia.pl)
Data: Tue 19 Nov 2002 - 17:54:30 MET


to powszechny problem z ab... a wlasciwie z kiepska jakoscia fujitsu.
widzialem juz dziesiatki polamanych fujikow odeslanych z serwisu
"uszokdzenie mechaniczne" - i to nawet delikatne pelniecia... pozostaje
szukanie elektroniki z dobrym plastikiem.... albo sprzedaz dysku jako zlom
na allegro.

mikey

"wiesiek" <wiesiek-NOSPAM_at_supra.com.pl> wrote in message
news:ardmv3$j97$1_at_news.tpi.pl...
> Troche OT, ale moze ktos mial podobny problem:
>
> Padl dysk Fujitsu 40GB zakupiony w firmie AB. Oddalem do serwisu i po
> bagatela 2 tygodniach otrzymalem go spowrotem z adnotacja, ze odmawiaja
> naprawy gwarancyjnej bo dysk ma ukruszone zlacze IDE.
>
> Dodam, ze ukruszony jest fragment mniej wiecej 2mm x 5mm, w takim miejscu,
> ze nie jest mozliwe, aby to ukruszenie powstalo w wyniku upadku. Tak
prawde
> mowiac to nawet nie jestem pewien czy nie bylo go od poczatku (zeby je
> zauwazyc trzeba naprawde dokladnie sie przyjrzec)
>
> Dysk nie jest moj, ale znajomej, ktorej skladalem komputer. Moglbym jej po
> prostu przekazac odpowiedz serwisu, ale zastanawiam czy nie da sie czegos
> zrobic. Przeciez usterka (pojawiaja sie bad sectory) nie ma zwiazku z tym
> ukruszeniem.
>
> Moje pytanie czy ktos mial z nimi problem i jak to zalatwic - kierowac
> sprawe do sadu? o 300 zl? Poza tym nie bardzo wiem jak to robic? Jedno
jest
> pewne nigdy juz nic u nich nie kupie!
>
>
>
>



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 01:56:38 MET DST