Re: Serwis SONY

Autor: Andrzej Bursztynski (____at_pse.pl)
Data: Sun 17 Nov 2002 - 20:35:49 MET


plitkin wrote:
> Napewno w zadnym przypadku nie moze byc strona dla ciebie serwis z
> POZNANIA - niech ci kit unie wciskaja.

Na pewno to nie można hełmu na drugą stronę wywrócić...-)

W przypadku reklamacji z gwarancji - stroną jest gwarant albo przedstawiciel
gwaranta czyli serwis w którym została złożona reklamacja wg. udzielonego
przez gwaranta (producenta) upoważnienia. Niestety często zależności
kompetencyjne są bardzo niejasne.

> PO-drugie: idz do szefa serwisu/wlasciiela z pismem, ktore pizsesz do
> Rzecznika Praw Konsumenta i pokaz mu najpierw. Powiedz, ze jak NATYCHMIAST
> sprawa nie zostanie pomyslnie rozwiazana - dzisiaj wysylasz ten list.

Bardzo się przestraszy.

> Po trzecie: nie gadaj z pracownikami, lecz zadaj spotkania z szefem serwisu
> i na wszystko co on ci mowi (jezeli cie to nie urzadza) - zadaj pisemnego
> potwierdzenia. Np. mowi, ze strona ma byc serwis z Poznania - niech to
> napisze i odmowi realizacji twoich praw u siebie. Musisz byc stanowczy i
> zdecydowany.

Zdecydowanie tak - _każdy_ ruch na piśmie za potwierdzeniem odbioru.
I zamiast straszyć - wybrać się do prawnika z Federacji Konsumentów
z kompletem papierów (karta gwarancyjna, kopia reklamacji).

-- 
Andrzej Bursztynski,  My personal opinions are just mine
-crossout underlines and replace with first 3 letters of my first name-
-zamien trzy podkreslenia na trzy pierwsze litery mojego imienia w adresie-


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 01:55:49 MET DST