Autor: Sławicki (slawicki_s_at_wp.pl)
Data: Tue 26 Nov 2002 - 09:09:37 MET
Nie no... Jeśli mam jakąkolwiek antenę i biedny TV, kóry mi odbiera wszystko
co mogę odebrać w rozsądnej jakości, a zakupiony Tuner do kompa łyka więcej
śmieci niż Polska Norma przewiduje albo nie chce chwycić danego kanału to ja
bardzo przepraszam...
Jeśli w instrukcji mi piszą że karta może czegoś tam nie odbierać (np z
powodu tego że sygnał jest słaby), a przeciętnej jakości TV odbiera go
czysto to jest to moim zdaniem legalne wciskanie chłamu klientowi...
No i niestety jakoś się przed tym musimy bronić. Dlatego też, jeśli coś
kupuję to nie uwierzę, jeśli nie zobaczę i nie przetestuję w swoich
warunkach.
/Sławicki
"Borys Pastuszek" <boryspasNOSPAM_at_red.alpha.net.pl> wrote in message
news:aru40o$34$1_at_news.tpi.pl...
> > Ale? Komputronik to bardzo ch?tnie zrobi - nastawi? kart? na siln?
stacj?
> > (np. TVN) i poka?? ?e obraz jest ?wietnej jako?ci - jest d?wi?k, jest
> kolor, a ?e
> > Lis ma twarz czerwon? jak indianin na wojennej ?cie?ce to wina s?abego
> sygna?u/systemu
> > Windows/z?ej pogody (niepotrzebne skre?li?). Ani Komputronik ani
Pinnacle
> nigdzie
> > przecie? nie gwarantuje ?e karta b?dzie odbiera? WSZYSTKIE kana?y
(r?wnie?
> te s?absze).
>
> Jesli karta nie odbiera wszystkich kanalow to jest niepelnowartosciowa.
Czy
> w instrukcji napisali, ze karta ma prawo nie odbierac niektorych kanalow
> badz odbierac je zle z _anteny_zbiorczej_badz_kabla_TVK_ ? Bo jesli nie, a
> nie odbiera wszystkich kanalow, to sprzedawca nie ma racji. Karta sluzy do
> ogladania telewizji i taka jest jej podstawowa funkcja. Jesli tego nie
> spelnia sprzedawca mial obowiazek uprzedzic Cie o tym przed zakupem. Skoro
> tego nie zrobil, wiec w mysl polskiego prawa nieswiadomie nabyles produkt
> niespelniajacy swojej podstawowej funkcji, czy odbiorow _dostepnych_
kanalow
> telewizyjnych gdyz sprzedawca zatail przed Toba ten fakt, wobec czego
> przysluguje ci wymiana na produkt inny, niz bedacy przedmiotem sporu, tzn
> inna karte.
>
> > Zdaniem polskiego prawa nie. Firma wykaza?a dobr? wol? i ch?? zwrotu
> pieni?dzy za kart?,
> > co z tego ?e opatrzy?a to warunkiem niemo?liwym do spe?nienia.
>
> Jesli prosisz o wymiane z tytulu rekojmi to patrz wyzej.
>
> > Karta by?a ju? raz wymieniana - dosta?em inny egzemplarz tej samej
> > wersji PAL B/G. Problem nie polega na tym ?e karta jest uszkodzona
(wtedy
> sprawa by?aby
> > prosta) tylko na tym ?e NIE JEST PRZEZNACZONA DO PRACY W POLSCE. W jaki
> spos?b
> > udowodni? to przed s?dem skoro producent tej?e karty (Pinnacle) wymy?li?
> sobie
> > bajeczk? ?e jest "PRZYSTOSOWANA DO PRACY W POLSCE POPRZEZ ROZWI?ZANIE
> PROGRAMOWE"?
>
> Jw. produkt (dany model karty) nie spelnia fukcji, do ktorej zostal
> przeznaczony.
>
> > Do Federacji Konsument?w ju? si? zwr?ci?em. Na razie na jej list
> Komputronik odpowiedzia?
> > ?e ... nigdy nic w Komputroniku nie kupowa?em.
>
> Masz fakture, rachunek, jakikolwiek dowod zakupu oznaczony co do
konkretnego
> egzemplarza (nr seryjny) ? Ew karte gwarancyjna ? Czy na karcie TV jest
> sticker Komputronika ? Proponowalbym dolaczyc do listu kopie faktury i
> zdjecie tej karty z widocznym nr seryjnym badz stickerem. Wcale nie
> zartuje... A swoja droga, jesli firma wyprla sie tego, a rzeczywiscie ta
> kartye tam kupiles, to odradzam innym zakupy u nich...
>
> Pozdr
> Borys
>
>
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 01:58:42 MET DST