Autor: Pawel Boguszewski (pmbogusz_at_f2virt.onet.pl)
Data: Mon 14 Oct 2002 - 12:03:22 MET DST
Krzysztof wrote:
> Dyski maja 3 lata gwarancji (te kwalifikujace sie). Producent nie pyta gdzie
> dysk byl kupiony i data kupienia jest nieistotna. Zadne paragony nie sa
> potrzebne. Liczy sie tylko numer na dysku.
> Nalezy na stronie producenta wypelnic RMA (Return Material Authorization).
> Jest to najczesciej w sekcji 'support'. Producent na podstawie numerow na
> dysku odpowie czy dysk kwalifikuje sie i poda warunki wysylki.
Potwierdzam. Sam wymienialem dysk Maxtora wysylajac go do Irlandi. Nie
interesuje ich skad go masz. Odsylaja DHLem
!!! Uwaga - wysylajac pamietaj o odprawie celnej (zadzwon na infolinie
urzedu celnego) bo jak ci przysla nowke to zaplacisz VAT, podatek etc.
Musisz miec dowod, ze wysylales do naprawy, a nie sprowadzasz nowo
zakupiony komponent. Mnie to niestety troszke kosztowalo.
-- Pozdrowionka ______________________________________________________ Pawel Boguszewski mailto:pmbogusz_at_1234poczta.onet.pl Just remove 1234 from my email (spam protector)
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 01:42:49 MET DST